Fraud Blocker

ART Tube MP/C ][ Preamp z kompresorem

  • 1 010,00 zł Cena zawiera podatek VAT bez kosztów wysyłki
  • Oblicz_raty_duckblue

Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.

Kluczowe cechy prempu z kompresorem ART Tube MP/C

  • Lampowy przedwzmacniacz z kompresorem optycznym o wzmocnieniu do 80 dB
  • Ręcznie dobrany lampowy układ optyczny kompresora (bez VCA 12AX7a)
  • Do wyboru zakres wyjściowy dla poziomów interfejsu Linia / Instrument
  • Diody LED dla Lamp, Redukcji Wzmocnienia i Poziomu Wyjściowego + zasilanie fantomowe 48 V
  • Przełącznik zmiany fazy
  • Wybieralne ustawienia czasu zwolnienia> zakres dynamiczny 90dB
  • Wytrzymała aluminiowa obudowa

 

Ogólny opis

O samym preampie

Tube MP / C (PreAmplifier / Compressor) to uniwersalne narzędzie do inżynierii dźwięku i nagrywania. Dwa niezależne obwody z lampowym przedwzmacniaczem analogowym i kompresorem bez VCA z optyczną kontrolą redukcji wzmocnienia są umieszczone w jednej wygodnej obudowie biurkowej. Używany jako przedwzmacniacz mikrofonowy / liniowy lub jako urządzenie DI (bezpośrednie), Tube MP / C jest zaprojektowany do bezproblemowej współpracy z dowolnymi nagraniami, wzmacnianiem dźwięku lub konfiguracją instrumentów elektronicznych. Obwody Tube MP / C firmy R T to konstrukcja hybrydowa wykorzystująca najnowszą, najbardziej zaawansowaną technologię półprzewodnikową i lampową.

 

Wejścia / wyjścia i inne funkcjonalności

Aktywne zbalansowane wejście półprzewodnikowe przedwzmacniacza zapewnia wyjątkowo niski poziom szumów i doskonałe tłumienie w trybie wspólnym. Wejście o wysokiej impedancji ¼ cala zapobiega obciążeniu dowolnego podłączonego urządzenia, dzięki czemu Tube MP / C jest idealny do zastosowań DI lub na poziomie linii. Drugi stopień 12AX7a przedwzmacniacza pracuje na regulowanym napięciu prądu stałego, zapewniając dodatkowe 20 dB wzmocnienia. Obwód kompresji ma konstrukcję bez VCA i wykorzystuje elektronikę optyczną (Vactrol) w połączeniu ze stopniem wzmocnienia lampy próżniowej 12AX7a w celu uzyskania doskonałej wydajności muzycznej. Opcjonalny uchwyt do stojaka ART SM1 bezpiecznie mocuje Tube MP / C do dowolnego stojaka mikrofonowego do zastosowań na żywo lub w studio.

 

Specyfikacja

Pasmo przenoszenia 30 Hz - 60 kHz +/- 1 dB wyjście zbalansowane, 20 Hz - 60 kHz +/- 1dB 1/4″ wyjście
Całkowite zniekształcenia harmoniczne <0,1% przy maksymalnym wzmocnieniu
CMMR > 60 dB przy maksymalnym Wzmocnieniu
Równoważny hałas wejściowy -128dBu typowo („A” wtd., Zwarte zbalansowane wejście XLR, wzmocnienie @ maks.)
Impedancja wejściowa Wejście 1M Ω 1/4″, wejście 5K Ω XLR
Połączenia wejścia / wyjścia Wejście: symetryczne XLR lub symetryczne 1/4″. Wyjście: niesymetryczne zbalansowane XLR 1/4,, izolowane od transformatora.
Maksymalny GAIN +80 dB (symetryczne wejście-wyjście, + 64dB (niezbalansowane wejście, symetryczne wyjście)
Maksymalny poziom wejściowy niezrównoważony (Inst): +15 dBu, balansowany (mikrofon): +10 dBu
Maksymalny poziom wyjściowy +19 dBu (tryb liniowy)
Impedancja wyjściowa XLR: <600 Ω, 1/4″: <300 Ω
Filtr dolnoprzepustowy -3 dB przy 70 Hz, 6dB / oktawa
Phantom Power Przełącznik do wyboru, + 48 V DC, filtrowany, prąd ograniczony
Rodzaj obudowy Całe aluminium anodowane na czarno z integralnymi gumowymi bokami
Wymagania dotyczące zasilania 9VAC @ 1000mA (zewnętrzne)
Czas ataku <1 ms (limit), 20 ms (komp.)
Czas zwolnienia 150ms (szybki), 20ms - 3s Zależny od programu (Auto)
Lampa Ręcznie wybrane 12AX7a
Nachylenie kompresora 2: 1 (Comp.) / 11: 1 (Limit)
Wymiary 44,5 mm x 150 mm x 165 mm)
Waga 1,32 kg
Pozostałe 0dBu = 0,775 V rms, waga obejmuje zasilacz i opakowanie

 

Filmy i prezentacje produktu

 

Przydatne linki


Słowa kluczowe oznaczające produkt

Preamp z kompresorem ART Tube MP/C, Przedwzmacniacze, Interfejsy i procesory studyjne, Studio i homerecording, ART, Tube MP/C, Tube MP / C,